دانلود بازی بسیار کم حجم-Assassin’s Creed Game Free Download For Pc

مطالب محبوب

دانلود بازی بسیار کم حجم-Assassin’s Creed Game Free Download For Pc

کیش آدمکش برای pcInformation
کیش III دعوت بازیکنان آدمکش به تخصص داستان بسیار از جنگ استقلال آمریکا از طریق چشم از قاتل با نام تجاری جدید ، کانر .
طراحی از پایین به بالا بر روی بیش از 2 سال ، کیش یک آدمکش III در سری محبوب ترین تمام بازی را به ارتفاعات جدید طول می کشد .
در سال 1775 می باشد. مستعمرات یانکی در تاریخ آماده به شورش گرفتن . شما کانر ،قاتل آژانس سازمان ملل متحد سوگند یاد کرده است برای تضمین آزادی برای مردمی خود و ملت خود هستید . برای این کار، شما می توانید دشمنان خود را در سراسر جهان بسیار بزرگ، باز و واقع بینانه شکار . شما ممکن است مهارت های مرگبار خود را در طول تلاش های خشونت آمیز که ممکن است شما را از خیابان های شهر پر هرج و مرج به میدان های جنگ خونخوار در منطقه جغرافیایی یانکی خصمانه و در سمت دور را از بند باز کردن . ممکن است شما قهرمان افسانه ای از تاریخ یانکی ملاقات، و در کنار شما ممکن است توطئه برای از بین بردن این است که آزادی خود را تهدید می کند.
این که آیا شما غرایز درنده خود را به کار برای کشتن بدون هیچ کلمه ای ، یا زرادخانه وخیم خود را به کشتن آشکارا ، یک عامل روشن است : این سیاره که ترور در خواب تبدیل شده است راه کشنده تر است. پس از آن شما تا به حال داشته باشند.
در برخی موارد، کانر ممکن است یک کشتی که ایده های بیش از یک نیروی طبیعت را در عنوان خود ، امکانات ' چند قهرمانان ممکن است امید به تحت الشعاع قرار دادن ستاره جذاب و دنیوی از کیش یک آدمکش II، Ezio با Auditore در . ایلخانی وات ' اقدام صدا مطمئن نیستید نگه می دارد کانر در طول، از لحاظ عاطفی ، هر چند در برخی موارد، فاصله مناسب است ، مسیر مطمئن نیستید کانر داده از طریق یک چشم انداز سیاسی فانتزی. آن زمان جنگ استقلال آمریکا است و کانر خود را یکی از چهره های کلیدی و خاموش کردن بسته از زمین می یابد . او آتش توپ، فرمان نیروهای نظامی و مربا تبر زین زدن خود را به گوشت شخصیت . او با نقره لذت بخش سواری و توطئه با ساموئل آدامز ، بنابراین شما اجازه برای شرکت در شمار حوادث معروف ترین مدت زمان : حزب Beantown ، نبرد نبرد بانکر هیل ، و سپس چهارم . بازی کیش آدمکش در تاریخ استاندارد برای جلب توجه غیر قابل تصور خود را به جزئیات تاریخی، و کیش یک آدمکش III است هر استثنا نیست. شخصیت های اصلی و فرعی در تاریخ به تصویر کشیده . شهرستانها از Beantown و سیب بزرگ در تاریخ ریز دوباره ایجاد شده و حتی چیزهای بی اهمیت درست مثل خطوط اپرای گدا Ar با دقت خوب عطا .

 

سیستم مورد نیاز:
    OS: Windows XP/Vista or later
    Processor: Intel Pentium D Dual Core@2.6 Ghz
    Memory: 2 Gb
    Video Memory: 512Mb
    Video Card: nVidia GeForece 8800/ ATI Radeon HD 2900
پسورد فایل:WWW.DL97.TK

Part 1Part 2Part 3Part 4Part 5

بازی کم حجم , بازی فوق العاده کم حجم , کشتی کج 2012 , خرید آنلاین Assassin's Creed 2 , خرید بازی Assassin's Creed 2 , دانلود بازي 2010 , دانلود بازي Assassin's Creed 2 , دانلود بازي Assassin's Creed 2 با لينك مستقيم , دانلود بازي Assassin's Creed 2 به صورت رايگان , دانلود بازي اكشن , دانلود بازي با لينك مستقيم , دانلود بازي جديد , دانلود بازي خريد آنلاين بازي Assassin's Creed 2 , دانلود بازي سوم شخص , دانلود رايگان Assassin's Creed 2 , دانلود رايگان بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك skidrow بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك آفلاين بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك اسكيدرو براي بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك سالم بازي Assassin's Creed 2 , دانلود مستقيمAssassin's Creed 2 , دانلود نسخه نهايي بازي Assassin's Creed ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.